13 grudnia 2012

Gipsowe Aniołeczki

Witajcie

Spakowana, niewyspana lecz gotowa do drogi... Przede mną 7h w niewygodnych autobusach jednak na końcu podróży czeka cieple łóżeczko w akademikowym pokoju, który jest zapowiedzią najcięższego w tym semestrze zjazdu. Nie ma jednak tego złego coby na dobre nie wyszło :) po ciężkim weekendzie bowiem czeka mnie 32 dniowy odpoczynek od wycieczek do Krakowa :)

Tak więc mając kilka chwil w zanadrzu postanowiłam napisać ten post i pokazać obiecane wam aniołeczki. Przepraszam jeśli zdjęcia nie będą odpowiadały, usprawiedliwia mnie jedynie fakt braku czasu oraz to, że aniołeczki są już opakowane.

Gipsowe Aniołeczki malowane są farbami z błyszczącym pyłkiem, polecam po zakończonej pracy spryskać całą specjalnym lakierem w spreju (dla zabezpieczenia oraz powstrzymania wilgotnienia) bądź gdy takiego nie posiadamy zwykłym lakierem do włosów. Dla dzieci aniołki malowałam na pastelowe kolory z dodatkiem złotych elementów oraz złotym drobniutkim brokatem w spreju. Dla dorosłych zostałam całkowicie przy odcieniach złota.









No to byłoby tyle zdjęć. Oceniajcie, piszcie. Zbieram się do drogi.

Pozdrawiam wszystkich i każdego z osobna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz