16 października 2012

Nowineczki

Witajcie.

Dawno mnie nie było jednak wróciłam :)
Mam przeczucie, że w najbliższym czasie będzie się tutaj dużo działo.
Jak na razie chce Wam pokazać w jakiej biżuterii się zakochałam i czym zarażam znajome.
Widzieliście już tego typu bransoletki u mnie na blogu jednak wciąż pałam do nich wielką sympatią i w trakcie oglądania seriali lubię je robić.

Dziś u mnie bransoletka na granatowej cieniutkiej tasiemce z drobnymi lśniącymi perełkami oraz kontrastową kokardką.



Tył

Kokardka

Przód



Mam już wiele pomysłów na nową biżuterię więc zapraszam do mnie będzie dużo nowości.

Pozdrawiam Wszystkich i każdego z osobna .

1 komentarz:

  1. Nowości to dobrze bo czekam na coś takiego orginalnego co zawróci i mnie w głowie.
    Ta bransoletka jest faktycznie ciekawa ale ja jednak proponuje bez kokardki albo taki myk na dopinaną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz