10 września 2012

Nowości w mojej ofercie.

Witajcie :)

Dzisiejszy wieczorek wypełnił mnie inspiracją. Gdzieś kiedyś widziałam podobne rzeczy i postanowiłam sama je zrobić. Efekt wydaje mi się super. Co myślicie o tej nowince?

1. Bransoletka na szarej tasiemce z białymi perełkami.
1.1

2.Bransoletka; kremowa tasiemka i białe perełki.


3. Bransoletki 1 i 2 razem.

4. Bransoletka białe perełki i jasno brązowa tasiemka.

5. Wszystkie trzy bransoletki razem.

6. Naszyjnik na kremowej tasiemce z delikatną kokardką i białymi perełkami.

7. Komplecik; naszyjnik (6) + bransoletka (2)

Pozdrawiam wszystkich i każdego z osobna.


4 komentarze:

  1. A którą dokładniej? :) Za kilka dni będzie ich więcej tylko musze znaleźć troszkę czasu by je zrobić. W ofercie do kompletów będą również kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok jest Twoja co i jak to już się prywatnie dogadamy;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz